wtorek, 5 marca 2013

Pink shoes, exam and clouds

Wiem, nie pisałam 16723228 lat. Ale miałam masę spraw, pare spraw rodzinnych o których nie chcę tu pisać, trochę wątpliwości czy na pewno, co ja robię z tym i ze wszystkim, co teraz i co dalej. Ogółem łatwo nie było.

Myślałam też o blogu czy to ma sens, czy moje notki do kogoś przemawiają czy nie są przeraźliwie długie nudne, a wyrażają jedynie smęty przeciętnej 19latki, marudzącej coś o jakiejś ameryce. Siedziałam, siedziałam myślałam i właściwie. Co to ma za znaczenie?
Blog założyłam dla siebie, nikt z moich znajomych o tym nie wie, nie wie nawet o planach wyjazdu gdziekolwiek.

Zbierałam się żeby napisać coś tutaj, nie wiedziałam od czego zacząć, myślałam, więc tak, jeśli chodzi o Gawo, odwiedziłam biuro, pogadałam z babeczkami tam, baardzo miłe i pomocne. Dostałam te dziwaczne ankiety psychologiczne, które wypełniam i jutro/ pojutrze wyślę. Przyszedł mi też pomysł wymiany paszportu (na tym starym mam 12 lat, jestem bez makijażu, małym pulpetem i ogólnie wyglądam jak ufol), więc też jestem w trakcie. Mam pracę. Pieniądze na pierwszą wpłatę będę miała w przeciągu tygodnia. Ale ale najważniejsza wiadomość dnia która mnie kopneła, wstrząsneła i zmotywowała do napisania:



TADADADADADAM! JESTEM KIEROWCĄ!!!!!!

Dziś o 10 rano, za drugim podejściem, siedzę w swych szczęśliwych różowych butkach, cała w jakichś niewyjaśnionych emocjach i bez śniadania. Ja tam szybko maznęłam kredką L na lewej dłoni, P na prawej co by w stresie nie pomylić. Odzywa się dziwny głos, wywołuje moje imię i nazwisko (niczym na ścięcie, bo i miny zgromadzonych w holu niezaciekawe), idę i już pierwszy look, patrzę symaptyczny facet to i ja wielki smile na twarzy. Mówi: no to szukamy szczęśliwej 10 (nr mojego auta), ja no to że czy ciekawa to zobaczymy. Od pierwszego spojrzenia czułam, że mnie polubił i faktycznie tak było, nie czepiał się, dał mi bardzo łatwą trasę, nawet nie musiałam parkować. Pożartowaliśmy, pośmialiśmy się, było kilka ciekawych sytuacji (na drodze oczywiście), 36 minut i jest!!!! I jestem najlepszym dowodem na to że nie trzeba super jeździć żeby zdać, pewność siebie, dobre nastawienie i trochę sprytu czasem wystarczy.

Teraz nabrałam jakiejś nowej siły. Że do tej Ameryki to nawet i po chmurach :)


Believe in yourself and never give up!


12 komentarzy:

  1. Gratuluje! I pisz mi tu czesciej bo ja sobie lubie poczytac o tym i o tamtym ;) (anka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :) Dzięki za pamięć, buziaki!

      Usuń
  2. gratuluję, też miałam L i P na rękach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję prawka! Teraz szybko wypełniaj wszystko i matchuj się z rodzinkami!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie, dopiero się staram przebrnąć przez papierki w GAWO :D niedługo się do Gdyni wybieram na rozmowę, każdy pretekst jest dobry, żeby spędzić weekend przed maturą nad morzem ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULACJE ! :D no no, zawsze raźniej jak ktoś jest z okolic, a z Wejherowa daleko nie mam :P Ja plnuję wyjechać w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie skorzystam z pomocy, nikt się nie kwapi ze mną jechać. Nie dziwię się, 10h w pociągu. Bo moje auto chwilowo jest nie w stanie. A jestem z Opola ;)
    Możemy w sumie skorzystać, bardzo chętnie! ;) A kiedy planujesz jechać? Ja wstępnie 5 sierpnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje ;)) Co do biura, to nie byłabym przekonana, ze Gawo to dobry wybór, ale to Twoj wybor :)
    Poczytaj fora o tej agencji, blogi dziewczyn, to nie wyglada to zbyt ciekawie juz :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem w dwóch agencjach i o Gawo nie mogę nic złego powiedzieć, dotrzymują słowa, terminów i przede wszystkim - odpisują na maile z moimi pytaniami i wątpliwościami. CC ma mnie głęboko w czterech literach i przez 2 tygodnie nie raczyli mi odpisać na żadnego maila, dopiero kiedy zadzwoniłam i się upomniałam pani powiedziała, że "już wysyła". To było wczoraj, maila nie mam do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa, w poniedziałek jestem cały dzień w Gdyni!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jaką agencję wybrałaś ostatecznie? I jak idzie wypełnianie papierów? :)

    Gratuluję! :D Jak ja bym chciała już mieć te cholerne prawko...

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem w niedzielę cały dzień od 8 rano i w poniedziałek do 19-20 ;) możesz mi wysłać na maila jakiś numer do siebie? :D na oluszsz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń