niedziela, 28 kwietnia 2013

My au pair application video

Jutro-poniedziałek prawdopodobnie w końcu będę mieć otwarty room :) A tymczasem przedstawiam i zostawiam do oceny mój filmik. Co mogę powiedzieć w swojej obronie? ;) Że nagrywałam go głównie sama większość scen z dziećmi, zainteresowań. Że skręcałam go sama. Że inspirowałam się Paulina i Szymbą i mam nadzieję że nie mają mi tego za złe :) Że trwa aż 5 minut bo.. hm bo tak trwa. Że nie chciałam dużo mówić bo mój inglisz jest słaby a poza tym uważam że sceny mówione są nudne. Że jakość się zjadła, a kolory stały się hmm żółte nie wiem dlaczego. Że w 4.35 minucie udajemy literkę "W" (jakby ktoś się nie domyślił), i w sumie tak, czasem zdarza mi się chodzić w dwóch różnych skarpetkach.

Moje pytania:
1. Czy udało Wam się doczekać do końca filmiku i czy nie jest on za długi/nudny?
2. Które sceny mogę pominąć/ skrócić?
3. Generalnie jestem przeciwniczką pokazywania swojego domu, psa, cioci i chomika, ale jestem zakochana w swoim mieście, czy nie uważacie że filmik o Gdyni jest za długi?
4. Czy to odliczanie nie jest za długie i czy nie będzie im się negatywnie kojarzyło po tych wszystkich zamachach?
5. Pierwsze odczucie po obejrzeniu.

Chcielibyście taką au pair? ;) Jestem otwarta na wszelkie opinie i porady!


Kochani niestety straciłam ten filmik z komputera, a mam go wstawiony na youtube z innego konta do którego zapomniałam hasło. Film jest dostępny ale nie publiczny więc trudno mi cokolwiek z nim zrobić.
Tutaj specjalnie dla Was wklejam link:


17 komentarzy:

  1. Filmik jest super zrobiony, ale niestety za długi...

    Co do scen...
    początek możesz skrócić do 5 sec, albo nawet 3, to że mieszkasz w Gdyni-fajne tylko za długo pokazujesz ją bez ciebie... za długo ty z naturą, za długo z koleżanką i zdecydowanie za długo z dziećmi... tańczysz i skaczesz z tą dziewczyną przez 1/4 filmika, a następna /4 to liczydło... Zdecydowanie możesz tego mniej zrobić.

    no i tutaj jeszcze wspomne o szumach, nie fajne są przejscia, gdy jets taka muzyczka słodka i nagle móisz ty w innej tonacji całkiem, i jeszcze szum- strasznie wybija to z oglądania. Ale to taki malutki już minusik :D

    Po za tym filmik IDEALNY i myślę, że bedziesz miała naprawdę dużo rodzin :)

    Mam nadzieję, że pomogłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odliczanie zmień do 3/2/1 bo jest zdecydowanie za długie :)
    Możesz również skrócić sceny o Gdyni :) daj tylko parę,i sceny z dzieciakami, często się powtarzają :) choćby tańczenie z tą dziewczynką :) nie mówię ,że złe ale troszkę by się skróciło :) a tak to świetny filmik! Szczerze powiedziawszy, najlepszy jaki widziałem do tej pory.
    Jesteś strasznie pozytywna :) i jestem pewien ,że szybko znajdziesz rodzinkę :!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 2. Troszkę za długi w moim odczuciu. Skróciłabym odliczanie na samym początku od "3,2,1" i wycięła wiele scen zabaw z dziećmi. Nie dlatego, że są złe, ale właśnie dlatego, że po kilku już można wywnioskować, że umiesz się nimi zająć i po jakimś czasie stają się nudne. Tak samo jak po krótkich scenach z przyjaciółką można zobaczyć, że jesteście blisko, tak samo z dziećmi, chociaż wiadomo, że powinno być ich więcej, ale nie aż tyle.
    2. Filmik o Gdyni aż tak długi nie jest, zostawiłabym. Aczkolwiek jestem wyczulona na punkcie praw autorskich. Pokazywano mi ten filmik na moich wykładach w szkole, już nie pamiętam czyjego autorstwa był, ale jeśli wykorzystujesz czyjąś pracę, to wypadałoby nałożyć na sceny napis mówiący kto ją zrobił. Nawet by to dobrze o tobie świadczyło :) (jak nie znajdziesz autora to ci go poszukam)
    4. Już odpowiedziałam w pierwszym pytaniu. A negatywnie się nie kojarzy, a jeśli komuś będzie to jest przewrażliwiony.
    5. Fajnie, chociaż kwestie mówione mogłyby być w lepszym oświetleniu. No i właśnie rzuciło się w oczy dużo scen zabaw z dziećmi, za dużo. Poza tym ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie te oświetlenie przy kwestiach mówionych jest ok. Jakoś jak na początku oglądałam na całym ekranie to wydawało mi się, że jest ciemniej niż na prawdę jest.

      Usuń
    2. matko jedyna nie oglądajcie na całym ekranie toż to chyba piksel na pikselu jest :D haha a tak poważnie to dzięki za wszystkie opinie, nie wiem co powiedzieć nawet. postaram się pozmieniać to na co zwróciliście uwagę i hmm. troszkę to stresujące być ocenianym. ale ok :)

      Usuń
  4. Gdynia <3 Jakiś czas temu sama kręciłam filmik, wybrałyśmy nawet kila podobnych miejsc do tego :) Pomysł z Gdynią jest super, ale pamiętaj rodzinka chce poznać Ciebie :) Nie wiem do ilu min max możesz mieć film, bo u mnie było powiedziane około 2/3 minut, nic dłuższego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, ja ci już mówiłąm co możesz zrobić. Bo faktycznie dziewczyny mają rację i poprostu te sceny wszystkie można ostro skrócić. Ale że jesteś w IE to poprostu wrzuć to jako drugi filmik tylko nagraj jakiś początek :) Ja bym tak zrobiła bo szkoda jednak tego czasu na montowanie i nagrywanie,zeby sie zmarnował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A odlicznie od 3 bym zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszeczkę za długi jest ten początek z dziećmi. I kurcze, nie widziałam nigdy takiego pięknego Bałtyku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że filmik trwa 5 minut, to nawet aż tak tego nie odczułam, dobrze zrobiony, ciekawy, bardzo miło się go ogląda:D Rzeczywiście to odliczanie można skrócić, scenki z dziećmi troszkę przyciąć, ale też nie dużo, bo bardzo fajne są...i będzie idealnie:)
    A swoją drogą, tej Gdyni i morza to zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmik mega, poprawiłabym tylko to co już zostało powiedziane. :D Powodzenia z rodzinkami.. ale z takim filmikiem na bank będzie dużo matchy

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę genialny filmik! Mimo że zwykle pomijam widea au pair, to ten obejrzałam z przyjemnością. Skróciłabym jedynie odliczanie i dała mniej scen z dziećmi, bo jest ich trochę za dużo; za to muzyka jest dobrana idealnie. Ale gdybym była hostem, to na pewno wzięłabym taką au pair ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha jesteście kochani :* Jeszcze raz dziękuję za rady. Szczerze mówiąc miałam problem z kręceniem bo moja mama robiąc za "operatora kamery" cały czas krzyczała "przestań już tak skakać, ludzie się gapią", a sceny rysowania biegania niestety nagryałam sama. Ale strasznie mi miło że ktoś docenił moją pracę. Moja mama powiedziała że osobiście takiej szalonej i zwariowanej au pair by nie wzieła ale może i znajdą się i na to amatorzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A z jakiej agencji jedziesz? Bo niestety nie zauważyłam nigdzie inf o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś genialna! Mam uśmiech od ucha do ucha, jak oglądam ten filmik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Usunęłaś mi ten film no :C pokaż pokaż! Bo bardzo Ciekawa jestem, tak czy siak sama zaraz będę nagrywać koleżance, i sobie, więc byłoby miło go zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń