środa, 7 sierpnia 2013

2 months here.



Właśnie dzisiaj mijają 2 miesiące jak jestem tutaj. 2 miesiące w nowej rzeczywistości którą starałam się rejestrować i chłonąć wszystko wokół. Pokochałam Hiszpanię, uświadomiłam sobie że świat zaprasza nas do wypróbowania wielu możliwości. Zaczynam też rozumieć że chyba tylko ja sama wiem czego potrzebuję. Jestem niesamowicie szczęśliwa że tu jestem. Że nie poddałam się presji tego co według innych powinnam i jak powinno wyglądać moje życie. Nie wierzyłam nikomu na słowo. Kiedy mówiono mi żebym dała sobie spokój z tymi pomysłami, nie traciłam wiary. Miałam w sobie ten głód doświadczeń, głód życia. Warto zabiegać o sprawy dla nas samych. Teraz żyję tu, zmienia się wszystko i ja też. Ćwiczę język, poznaję ludzi. Staram się robić codziennie coś nowego. Odkrywam świat i siebie. Po trochu.
I czasem wracam. I czasem myślę.

Robię plany o podróżach, inspiruję się mijanymi ludźmi, czytam dużo, piszę o marzeniach. Trudno mi oddać i opisać siebie. Życie daje mi kilka możliwości a ja do końca nie wiem czym się kierować przy ich wyborze. Studia, niestudia. Zabrzmi to może nieco paradoksalnie ale kocham edukację lecz nie szkołę. Absurdalnie nie mam pojęcia co chcę robić w życiu, ani jak studia mają mi w tym pomóc. Nigdy nie chciałam żyć życiem które jest koncepcją myślenia innych ludzi. A jednak czasem. Trudno jest być sobą. Mijam wiele ludzi. Jedni stoją w miejscu, inni drepczą w kółko. Nic za nimi, nic przed nimi. Nie rozumiem tego i nie chce. Nie chce życia w miejscu. Bo chyba najważniejsze to zdobywać doświadczenie. I może dlatego tu jestem. I może dlatego coraz częściej uświadamiam sobie że życie warto przeżyć naprawdę.

I tak na razie zostaję tu dłużej.

6 komentarzy:

  1. Gosik nie spotkaliśmy się nigdy, ale po tym co tutaj przeczytałam kibicuje Ci jeszcze bardziej! A w serduchu mym zagościsz już chyba na stałe:) wierz przede wszystkim w siebie! I nawet kiedy znajdziesz kłody na swej drodze to szukaj rozwiązań nie poddawaj się krocz drogą jaką obrałaś! Ściskam anika

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje słowa są bardzo inspirujące !
    Życzę Ci powodzenia kochana i życzę Ci abyś wybrała drogę życia która najbardziej będzie Ci odpowiadać !

    OdpowiedzUsuń
  3. Święte słowa! Wiara w swoje marzenia sprawia, że mamy po co żyć!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja Mała! nie pozwól żeby ktoś Ci mówił co jest dla Ciebie lepsze - sama wiesz o tym najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że usunęłaś komentarz bo był bardzo miły :-) Śmiało pytaj tu albo napisz na facebooku. Chętnie odpowiem :)

      Usuń