wtorek, 9 grudnia 2014

Bye bye Italy

Dawno mnie nie było, ale postaram się nadrobić zaległości, jak pewnie już wiecie (albo i nie ) zaszły u mnie pewne (małe) zmiany :) Przeprowadziłam się z Włoch do Hiszpanii, zmieniłam miejsce pracy i jestem bardzo szczęśliwa, niedługo dodam trochę relacji z moich pierwszych dni pracy w Barcelonie, a póki co zostawiam Was ze zdjęciami z moich ostatnich dni w Pescara.

 Ze spaceru z A, pożyczyliśmy skuter i tym sposobem odkryliśmy park ;)




Najsłynniejszy most w Pescara





A tak najczęściej spędzałam dni wolne.









Ostatnie zdjęcie jakie zrobiłam we Włoszech, panorama miasta z samolotu.


3 komentarze:

  1. Nie najgorzej tam miałaś! :D Już miałam do Ciebie pisać wiadomość przypominającą o pierwszych wrażeniach z Barcelony! Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam ładnie. Ale i tak zakladam ze Barcelona duuuuzo piękniejsza.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie czekam z niecierpliwością na relację co się tam u ciebie dzieje! Nie znikaj już tak :) Chociaż wiem że czasami się po prostu nie da, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń